niedziela, 2 lutego 2014

Zaczynam

Cześć! Jestem Kasia. Mam 13 lat i mam 170 cm wzrostu. Miałam na prawdę sporo blogów,  ale oczywiście po miesiącu usuwałam je. Mam nadzieję, że ten blog dobrze wypadnie. Zainteresowanie blogowaniem wzięłam po czytaniu bloga mojego kolegi. Na co dzień pływam, a w wolnym czasie słucham muzyki. Uwielbiam słodycze - a moi rodzice kryją je bym ich nie zjadła w jeden dzień. Interesuję się od dziś fotografią, modą oraz podróżowaniem. Mam 3 siostry - jedna to ma dopiero 2 miesiące. Często obgaduje, co jest u mnie wielką wadą. Mam sporo przyjaciół, ponieważ jestem otwartą osobą. Dużo osób mnie śmieszy swoim zachowaniem. Chłopcy z mojej klasy są tak zbytnio nie na poziomie, lecz czasem potrafią być bardzo mili. Mam dobre relacje ze znajomymi jak i z rodziną - ale nie pogłębiajmy się w te sprawy. Zmieniałam szkołę aż 3 razy i tak to jestem w 6 klasie. Jeżeli chodzi o wymarzoną pracę to tak praktycznie jeszcze nie wymyśliłam, lecz jedna z lepszych to według mnie dziennikarka w jednym z modowych pism. Tak w skrócie - Jestem szaloną osobą, odważną. Wysoką i dobrze wysportowaną. Dziewczyną z czarnym humorem. Bloga nie prowadzę do bycia fejmem, tylko raczej bloga będę traktowała jako internetowy pamiętnik. Posty będą się pojawiać, co 2-4 dni. Design zrobił mi mój ukochany kolega Nicolas - dzięki. Mam nadzieję, że coś się na początku dowiedzieliście o mnie i , że zostaniecie ze mną dłużej. Zapraszam do obejrzenia dzisiejszych zdjęć, które wyszły niesamowicie ~ Autorka


9 komentarzy:

  1. Powodzenia i wytrwałości ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 lat i 170 cm?! daj mi trochę! też chcę tyle mieć:) powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! 13 lat i 170 cm wzrostu ? Ja mam 14 lat i 162 cm >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo mam czarny humor. Nie mam bloga, ale zobaczyłam twój blog poprzez grupę na fb i tam był adres do twojego bloga, bardzo mi się podoba. Wytrwałości, ponieważ na chwilę obecną twój blog jest na 6! Ten lekki róż jest bardzo ładny, dziewczęcy - pozostanę tutaj - jednak nie mam konta aby komentować z profilu i nie mogę obserwować mam nadzieję, że nie jesteś zła. Trzymam cieplutko i czekam na nowy post trzymając gorący kubek z kakałkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i tą czapeczkę skądś chyba kojarzę.. hahah nie ważne ;* obserwuję i zapr do mnie ;D http://photos-of-future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia, śliiiczne zdjęcia ;) obserwuję!

    jak będziesz miała chwilkę to zajrzyj :P
    http://come-true-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha Kuba! Najlepszy to ten twój ukochany kolega jak go nazwałaś pedałem :)))

    OdpowiedzUsuń