wtorek, 4 lutego 2014

Zimno

Cześć! Byłam dziś u Mikołaja. Zrobiliśmy kilka zdjęć, a efekty naszej pracy możecie podziwiać poniżej. Szczerze mówiąc  to czuję już wiosnę, śnieg zaczyna topnieć, a na dworze coraz dłużej jest jasno. Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła włożyć moje ukochane miętowe conversy i shorty. Ale jest już luty za dwa tygodnie ferie i wiosna! Ogólnie mieliśmy z Golaskiem ( tak pieszczotliwie nazywam Mikołaja) głupawkę z moich pięknych zdjęć. Na szczęście Miki przerobił je trochę i wyszły odrobinę lepiej niż oryginalne. Wiecie photoshop i te sprawy… Na ile je oceniacie? Chciałabym was uprzedzić też, że w ferie jadę na obóz konny na mazurach , więc będę miała dwu tygodniową przerwę w dodawaniu postów. Na wiosnę planuję dodać jakoś więcej postów tematycznych. Wtedy w końcu jest wystawianie ocen i test szóstoklasisty - wszystko z głowy. Może będę kręcić vlogi, ale jeszcze dokładnie nie wiem. Co o tym myślicie ? Muszę w końcu odwdzięczyć się za komentarze. W walentynki - 14 lutego - czeka was miła niespodzianka - Przekazuje do czytelników oczywiście. Plany na walentynki? Jak zwykle będzie wielkie zazdro Mikołajowi, który dostanie z dziesięć liścików. Szczerze to jeszcze nikt mi się nie podoba ze szkoły i nikomu nie wysyłam karteczek. Nie lubię takiej plastikowej atmosfery, więc ten dzień postaram się spędzić z przyjaciółmi i to oni będą moimi walentynkami… Mam nadzieję, że chociaż wam się poszczęści i dostaniecie serduszko. A jakie są wasze plany na te święto ?

 


FACEBOOK

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się najbardziej 4 zdjęcie bo jest dynamiczne, a wiem, że tobie się podoba ostatnie naj >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcie! czy Ty masz gołe stopy! o matko! u mnie jest już wiosna:) +10 stopni, zero śniegu:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się zgodzić z rozmówcą wyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rzeczywiście wyglądają jak w wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest zimno :c

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju jakie ładne zdjęcia *.*

    Ledwo weszłam ponownie na ten blog bo zapomniałam adresu, chyba zrobie sobię konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia! obserwuję :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń