sobota, 8 lutego 2014

In & Out

Hej! Dziś pierwszy post tematyczny. Co jakiś czas postanowiłam dodawać posty typu in&out, czyli co wydaje mi się fajne i co uważam, że jest płytkie i słabe. Chciałabym też poinformować, że są to tylko moje opinie i rozumiem, że każdy może mieć inne.

IN

1. Książki serii Pretty Little Liares.
 Do książki zachęciła mnie moja znajoma. Powiem jedno: od książki trudno się oderwać! Zaczęłam w Święta i skończyłam właśnie 10 część. To typowa dziewczęca książka, w której wiele się dzieje. Jeśli oglądałyście serial to nie zniechęcajcie się do książki. Książka jest o wiele lepsza i zupełnie inna niż ekranizacja. Nic dodać, nic ująć seria po prostu niezwykła!
                                                          
                                    
                                                            
2. Biżuteria Lilou.

Ta unikatowa biżuteria pojawiła się już kilka lat temu, ale mi nadal bardzo się podoba. Myślę, że to fajny pomysł stworzenia bransoletki, kolczyków, pierścionka, lub wisiorka z napisem, który będzie przypominał wam o ważnym wydarzeniu, czy też osobie.
                                                           
                                                


3. Wolontariat w schronisku.

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podjęciem wolontariatu w jakimś schronisku. Jest tylko jeden problem: brak czasu. Jeśli jednak wy macie czas np. w weekendy zachęcam was do spróbowania. Mi zawsze topnieje serce jak widzę zdjęcia ze schronisk z tymi często tak bardzo zaniedbanymi zwierzętami
       
                                                          

4. Cara Delavinge
Ta brytyjska modelka jest już od kilku lat znaną na Świecie it girl świata mody. Według mnie jest przepiękna, ma super styl. Jest stałą klientką polskiej firmy local heroes i często można spotkać ją w ich bluzie z hamburgerem



  Out

1. Szpan

Ostatnio jak wchodzę na wszelkie portale społecznościowe widzę zdjęcia iphoników, tabletów, conversów. Większość moich znajomych nie może błysnąć niczym innym. Jest to po prostu straszne! Czasem myślę, że fajnie byłoby się cofnąć do czasów naszych rodziców kiedy nikt nic nie miał, a dzieciaki zamiast zachowywać się jak dorośli spędzały cały dzień na podwórku, czytały więcej książek i miały swoje zainteresowania.
      Wiele znajomych wrzuca do sieci zdjęcia z papierosem w ręku. Chcą, żeby wszyscy myśleli, że są tacy „ dorośli”. Jak dla mnie jest to wyjątkowo płytkie…
                              

2. Zachowanie gwiazd typu Miley Cyrus, Rihanna
Chyba wszyscy wiemy jaki skandal wywołał teledysk Miley do piosenki „Wercking ball”.  Myślę, że Cyrus nagrywając klip zapomniała o swoich młodszych fankach, które uważają zachowanie gwiazdki za jak najbardziej cool i godne naśladowania. Nastolatki nie rozumieją, że to tylko produkt, który ma zwrócić na siebie uwagę, a co za tym idzie przynieść górę pieniędzy.

                                         

3. Gazetki typu: bravo,  popcorn , twist.
Te gazetki najczęściej czytają 10-latki. Najdziwniejsze są według mnie poruszanenw nich tematy typu: czy pierwszy raz boli? Nie wiem jak wy, ale sądzę, że tak młodym osobom nie są potrzebne takie informacje
                                                     
 Podobają się wam takie posty? Chcielibyście, aby pojawiały się na blogu?

6 komentarzy:

  1. Kaśka to ty! Nie wierzę, że masz bloga <333333
    Pamiętasz mnie?
    Jestem tu nowa, ale dawaj więcej takich postów :***
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpan to domena dzieciaków. Nie ma sensu szpanować czymś tylko dlatego, żeby być fajnym. Fajnie jest widzieć, jeśli osoba się cieszy, ale cienka jest linia pomiędzy radością i dzieleniem się nią z innymi a szpanem.
    Miley powiedziała, że nie chce być kojarzona więcej z Disney'em. Wrecking Ball reżyserowane przez Terry'ego było bardzo w jego stylu, ale myślę, że nagość by ludziom nie przeszkadzała, jeśli wlaśnie nie chodziło by o Miley tylko wokalistkę, która nie zaczynała od Disney'a. Swoją drogą piosenka jest piękna, mimo, że Cyrus niecierpię, a teledysk, no cóż, Terry to Terry, lubię czasem jego zdjęcia, chociaż niektóre ujęcia z clipu bym wycięła.
    Ach, gazetki młodzieżowe 10 lat temu to było jedyne źródło informacji o idolach. Szkoda, że zeszły na psy tak jak niemal wszystko inne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog *.*
    Obserwacja za obserwacje ? :3
    Wpadnij do mnie - http://kikax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli kogoś stać to dlaczego ma się tym nie chwalić? (oczywiście, chwalenie się w ludzki sposób, a nie nachalnie ;))
    Fajny blog ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy napiszesz kolejnego posta? :P

    OdpowiedzUsuń